A história é simples. Um gajo publica um comentário na página de Facebook de uma empresa de produtos de higiene feminina. Algo como a anedota do puto que quer um OB para o Natal porque dá para andar a cavalo, saltar de para-quedas, etc. A questão aqui é que o comentário teve dezenas de milhar de gostos e muitos comentários. Algo desproporcionado dos cerca de 5 mil fãs que a página tem.
Hi, as a man I must ask why you have lied to us for all these years.
As a child I watched your advertisements with interest as to how at this wonderful time of the month that the female gets to enjoy so many things, I felt a little jealous.
I mean bike riding, rollercoasters, dancing, parachuting, why couldn’t I get to enjoy this time of joy and ‘blue water’ and wings!! Dam my penis!!
Then I got a girlfriend, was so happy and couldn’t wait for this joyous adventurous time of the month to happen …..you lied !!
There was no joy, no extreme sports, no blue water spilling over wings and no rocking soundtrack oh no no no.
Instead I had to fight against every male urge I had to resist screaming wooaaahhhhh bodddyyyyyyfooorrrmmm bodyformed for youuuuuuu as my lady changed from the loving, gentle, normal skin coloured lady to the little girl from the exorcist with added venom and extra 360 degree head spin.
Thanks for setting me up for a fall bodyform, you crafty b@gger
A mensagem não tem nada demais e já ninguém se lembraria dela daqui a umas semanas. Não fosse a Bodyform aproveitar a onda e fazer um vídeo-resposta com a (suposta) CEO da empresa.
São 5000 fãs neste momento. Para voltar a contabilizar daqui a dois ou três dias.